Autismo Araba

Irabazi-asmorik gabeko erakunde pribatu hori 1994an sortu zen, autismoaren espektroko nahasmenduak (TEA) dituzten pertsonen alde lan egiteko. Azken 20 urteetan Vital Fundazioak emandako laguntzari esker hainbat programa eta jarduera garatu dira, eta duten hainbat zerbitzu mantentzen ere lagundu du.

Ezagutu ezazu bere jarduera gure webgunean.

Egin zure eskaintza Autismo Araba babesteko

Neska kokoriko, Amaya, Marino

Neska kokoriko

Amaya, Marino · Artelan zk. 1198Brontzea 48 x 19,5 x 25 cm

Marino Amayaren (Astorga, Leon, 1928-Málaga, 2014) ibilbide eskultorikoa zedarritzen duten berezitasun ugarietako eta bikainetako bat, hautatutako pieza honetan ikus daitekeenez, haurren munduarekiko duen estimu berezia eta zaletasun handia da. Hainbat jarrera eta posetan, jolasetan eta beste dibertimendu batzuetan xalotasun handiz zehazten duen haurren unibertsoa.

Praxi eskultoriko nagusiki figuratiboa du eta bere proposamen plastikoek, joerek eta ezaugarri ohikoenek onarpen miresgarria aurkitzen dute beti ikusleen artean, berea bistara eta zentzumenetara iristen den estetika errealista baita. Bere jarduera profesionalaren garapenean estatuagintza publikoko enkargu ugari egin ditu eta eskuratutako ezagutzak praktika eraginkor nahiz trebea eman dio, bitxia bada ere, apaingarri justuak erabiliz. Beti atsegina eta konnotazio konprometitu edo arriskutsurik gabea.