ASAFES

Buruko Gaixotasuna duten Pertsonen eta Senideen Arabako Elkartea (ASAFES) irabazi asmorik gabeko erakundea da, 1976an sortua. Bere eginkizuna gaixotasun mentala duten pertsonen bizi-proiektu integrala eta indibidualizatua bideragarri egitea da, haien integrazioa eta normalizazioa helburu, baita bizi-kalitatea ere.

Gure webgunean hobeto ezagutzera gonbidatzen zaitugu.

Egin zure eskaintza ASAFES babesteko

Portua, Olivé, José

Portua

Olivé, José · Artelan zk. 1325Akuarela/papera 57 x 72,5 cm

Bere aita Ceferino bikainak bezala, José Olivé bartzelonarrak maisutasuna erakusten du ur-pinturarekin, akuarela bere adierazpide ezagunena bihurtuz. Teknika hori menderatzeari zor dizkio bere lorpen eta poztasun handienak, baita margolari gisa egindako aurrerapen guztiak ere. Bere ibilbide luzean zehar paisaiaren generoarekiko interesa erakusten du, oso leku desberdinetako giro eta argi-notak islatuz, beti modu erraz eta espontaneoan.

Laket ‘Portu’ hau bere marrazki- eta kolore-domeinuaren testigantza egokia da. Formaren eta kolorearen arteko sintesi harmonikoa egiten du, hausnartua bezain atsegina. Hain egiazkoa.