Berakah

Berakah programa Vitoria-Gasteizko Alde Zaharreko Pastoral Barrutiaren gizarte ekintzatik sortu zen. 250 boluntario baino gehiago ari dira egunero gizarte-bazterkeriari aurre egiteko lanean, bazterkeria jasaten duten mota guztietako taldeei laguntzen. Bere proiektuen artean, gure babesa duen despentsa solidarioa nabarmen daiteke.

Gure webgunean duzu Berakah-ri buruzko informazio gehiago.

Egin zure eskaintza Berakah babesteko

Asturiasko garaia, Gutiérrez Sosa, Claudio

Asturiasko garaia

Gutiérrez Sosa, Claudio · Artelan zk. 3414Olioa/ohola 36,5 x 50,5 cm

Zorroztasun formalak, marrazki errealista baten substratuarekin, Claudio Gutiérrez Sosa santandertarraren lan piktorikoaren onena egituratzen du. Estetika horretan ezinbestean sartu behar da ‘Asturiasko garaia’ lana.

Paisaiak eta eraikin arkitektonikoek errealitate horren neurri ematen dute, bere pinturaren helburu zehatza. Horrela, bada, marrazki-oinarria duten ezagutza sendoek gai hau konfiguratzen laguntzen dute, lorategien artean bere lehen planoetan eta basatia urrunean, goi-mendiaren profil bihurriarekin. Ikuspegi orokorra, baina xehetasunek badute, zalantzarik gabe, zehaztasun objektiboen prestutasuna. Horrelakoak dira, funtsean, Gutiérrez Sosaren lanak.