APDEMA

APDEMA elkartea 1.500 familiak baino gehiagok osatzen dute, eta desgaitasun intelektuala duten pertsonen eta haien familien bizi-kalitatea hobetzea du helburu. 60ko hamarkadaren erdialdean sortu zen Adimen Desgaitasuna duten Pertsonen aldeko Arabako Elkartea, eta familia-laguntza, zerbitzuen kalitatea eta gizarte-mentalizazioa ditu ardatz.

APDEMAren lana gure webgunean hobeto ezagutzera gonbidatzen zaitugu.

Egin zure eskaintza APDEMA babesteko

Capellanes hondartza/Salou, Zaratain, Milagros

Capellanes hondartza/Salou

Zaratain, Milagros · Artelan zk. 1711Olioa/mihisea 45 x 54 cm

Milagros Zaratainen margolanek xumetasun dotorea dute ezaugarri gaztea zenetik, Gipuzkoako Arte Elkartearen barruan. Bere erretratu, natura hil eta paisaiak berotasun suhar batek bultzatzen ditu, naturalari buruzko interpretazio atseginak, espantu eta konplikazio handirik gabeko pintatzeko eta begiratzeko modua erabiliz. Lehenik eta behin, positibotasuna.

‘Capellanes hondartza/Salou’ lanean erakusten duenez, lanbidea etengabe praktikatzearen aldeko apustua egin du, gorabeherarik gabe: zentzu errealistan interpretatutako zuzeneko ikasketak, baina irudimenari askatasuna utziz, sentimenduen eta memoriaren aukera estetikoa baita. Plein air bat, bere birsorkuntza piktoriko, indartsu eta boteretsuan. Argiaren poza.

ESLEITUTA