ASASAM

Buruko Gaixotasuna duten Pertsonen eta Senideen Aiarako Elkartearen helburua gaixotasun mentala duten pertsonei, haien senideei eta komunitateari, oro har, arreta integrala eskaintzea da. Vital Fundazioak hainbat programari ematen die laguntza, hala nola, ‘Osasun mentala eta kirola', kirol-jardueretan parte hartzea sustatzeko.

ASASAM elkarteari buruzko informazio gehiago duzu gure webgunean.

Egin zure eskaintza ASASAM babesteko

Santa Maria kantoia /Gasteiz, Ortiz, Eliodoro

Santa Maria kantoia /Gasteiz

Ortiz, Eliodoro · Artelan zk. 87Olioa/mihisea 59,5 x 45 cm

Eliodoro Ortizek aire zabaleko pintura-ariketa garbi baten aldeko apustua egin du olio-pintura honetan. Arriagako Atetik hiriko katedral zaharrera doan aldapa handia irudikatzen du. Gustavo de Maeztu, Jesus eta Andres Apellaniz bezalako artista ospetsuak eta gerraostetik hona arabar margolarien nomina zabala liluratu dituen ikuspegia da.

1968ko datarekin, hiri-ikuspegi horrek inpresionismo klasiko baten ahoskeraz geroztik biltzen ditu Vitoria-Gasteizko lehen mailako arkitektura-elementuak: Hedegile gremio-kaleko azken zatia, hirian dagoen Erdi Aroko arkitektura zibilaren lekukotza bakanetako bat, Portaloia, hain zuzen ere; eta gorantz joanda, Andre Maria Katedralaren dorrea ikusiz, Andatarren Dorretxea, hau ere XV. mende bukaerakoa.

ESLEITUTA