APDEMA

APDEMA elkartea 1.500 familiak baino gehiagok osatzen dute, eta desgaitasun intelektuala duten pertsonen eta haien familien bizi-kalitatea hobetzea du helburu. 60ko hamarkadaren erdialdean sortu zen Adimen Desgaitasuna duten Pertsonen aldeko Arabako Elkartea, eta familia-laguntza, zerbitzuen kalitatea eta gizarte-mentalizazioa ditu ardatz.

APDEMAren lana gure webgunean hobeto ezagutzera gonbidatzen zaitugu.

Egin zure eskaintza APDEMA babesteko

La Alberca kalea, López Fernández, Eusebio

La Alberca kalea

López Fernández, Eusebio · Artelan zk. 5547Olioa/mihisea 61 x 50 cm

Eusebio López Fernándezen 'La Alberca kalea', landa-arkitektura xume bezain xehetasunez beteagatik, Salamanca probintzian dagoen izen bereko herri horretako txoko bat da. Albercak merezitako ohorea du 1940az geroztik, Multzo Historiko Artistiko izendapena jaso zuen Espainiako lehen herria izan baitzen. Hamarkada askotan, etenik gabe, pintoreak eta marrazkilariak liluratzen eta erakartzen jarraitzen du, turista kopuru gero eta handiagoa duen herri horrek.

Salamancako La Albercako irudi argitsua, espontaneoa eta plenairista, eguzki egun bateko orbanekin eta xehetasunekin: jendeak animatutako kale bitxi hau zeharkatzen duen argitasuna. Ingurugiroak eta bertatik dabiltzanen irudiek osatzen dute egoera. Bat-bateko obra, baina, era berean, bere beharrezko ñabardura guztietan amaitua.